فهرست
دانلود بازی انگلیسی برای کودک
دانلود بازی زبان انگلیسی برای کودکان یک پیشنهاد ویژه
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
نگین حافظی
0 نظرات

دانلود بازی زبان انگلیسی برای کودکان

در عصر دیجیتال امروزی، بازی‌های موبایل به ابزاری پرکاربرد، محبوب و موثر برای آموزش زبان به کودکان تبدیل شده‌اند. با دانلود بازی انگلیسی مناسب، بچه‌ها می‌توانند در حین یادگیری این زبان پرکاربرد، سرگرم شوند. در این مقاله نورولند شما را با چند بازی موبایلی فوق العاده آشنا می‌کنیم که یادگیری زبان انگلیسی را به تجربه‌ای لذت بخش برای کودکان تبدیل می‌کنند. لینک دانلود هر بازی زبان انگلیسی معرفی شده، در همان بخش آمده است.

1- نصب بازی زبان انگلیسی نورولند

بازی زبان انگلیسی نورولند مجموعه‌ای از نزدیک به 10 بازی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان است که به تقویت انواع مهارت اصلی زبانی از جمله آموزش حروف و کلمات و خواندن و نوشتن می‌پردازد. یعنی با دانلود و نصب بازی نورولند میتوانید تمامی بازیهای زیر برای آموزش و تقویت زبان کودکتان را یکجا در اختبار داشته باشید.
در ادامه برخی‌ از تمرینات انگلیسی موجود در این بازی را بررسی خواهیم کرد:

برای دانلود بازی انگلیسی نورولند برای کودکان از این لینک‌های زیر استفاده کنید.

اپلیکیشن نورولند با بیش‌از 40
بازی برای تقویت مهارت کودکان

 

آموزش حروف انگلیسی در نورولند

دانلود بازی زبان انگلیسی نورولند نورولند حاوی چندین بازی برای یاد دادن شکل بزرگ و کوچک حروف الفبای انگلیسی به کودکان است که بازی بالا تنها یکی‌از آن‌هاست. در کنار این آموزش خواندن و نوشتن حروف و ترتیب آن‌ها در الفبای انگلیسی، از دیگر چیزهایی است که نورولند به کودکان یاد می‌دهد.

برای مثال در بازی زیر کودک باید حروف مشابه را تشخیص دهد (این بازی برای کودکانی که هیچگونه آشنایی با زبان انگلیسی ندارند و تازه شروع به یادگیری کرده اند بسیار مفید است)

بازی حروف انگلیسی برای کودکان

آموزش اعداد انگلیسی در نورولند

یادگیری اعداد و شمارش به زبان انگلیسی دغدغه هر والدی است. تمرینات مختلف نورولند به آسان شدن این کار کمک زیادی می‌کند. برای انجام این کار از بازی‌های مختلفی مانند بازی رنگ کردن اعداد و حروف یا مچ کردن اعداد کمک می‌گیریم.

بازی انگلیسی

کودک در این بازی نوشتن تمامی حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و همینطور اعداد انگلیسی را به شکل درست یاد میگیرید. 

بازی نوشتن حروف انگلیسی در نورولند

آموزش کلمه سازی انگلیسی در نورولند 

املای کلمات انگلیسی عموما کودکان فارسی زبان را گیج می‌کند. اما این موضوع با تمرینات بازی نورولند حل شده به حساب می‌آید.
در تمرین اول کودک باید از بین حروف به هم ریخته یک ملمه با املای درست بسازد تا شیر آب تعمیر شود و آب جریان پیدا کند.

بازی زبان انگلیسی نورولند

در تمرین زیر کودک باید از بین قاب عکس های روی دیوار تصویری که مربوط به کلمه ای است که روی جعبه نوشته شده است را پیدا کند و آن قاب را درون جعبه قرار دهد.

اموزش انگلیسی با بازی

2- ماجراهای ABC

یک بازی لذت بخش است که به کودکان کمک می‌کند تا با بازی تعاملی خواندن و نوشتن انگلیسی را یاد بگیرند. فضا سازی این بازی هم مانند بازی قبلی مناسب کودکان است. برای دانلود بازی انگلیسی ماجراهای abc از این لینک استفاده کنید.

3- جادوی کلمات

Word Wizard یک بازی هیجان انگیز است که بر روی کلمه‌ها و یادگیری آن‌ها تمرکز دارد. این بازی پر از جداول حروف است که با استفاده از آ‌ن‌ها کودک کلمات را یاد می‌گیرد. برای دانلود بازی انگلیسی جادوی کلمات از این لینک استفاده کنید.

4- تقابل جمله

Sentence Scramble یک بازی است که به کودکان کمک می کند ساختار جمله را درک کنند و دستور زبان خود را بهبود بخشند. در این بازی جملات به هم ریخته در اختیار کودک قرار می‌گیرد تا با استفاده از آن، جمله را کامل کند. (درست مثل یکی‌از تمرینات نورولند) برای دانلود بازی انگلیسی تقابل جملات از این لینک استفاده کنید.

5- قصه گوی قهرمان- بازی‌های داستانی

در این بازی قصه‌هایی برای کودک پخش می‌شود و او باید بعد از شنیدن آن‌ها، به سوالات پرسیده شده جواب بدهد. برای دانلود بازی انگلیسی قصه گویی انگلیسی تِل از این لینک استفاده کنید.

6- لینگوکیدز

lingokids یک اپلیکیشن جامع است که جنبه‌های مختلف یادگیری انگلیسی از جمله واژگان، گرامر و تلفظ را پوشش می‌دهد. برای دانلود بازی انگلیسی لینگوکیدز از این لینک استفاده کنید.

تاثیرات دانلود بازی انگلیسی برای کودکان در یادگیری

دانلود بازی انگلیسی برای کودکان می‌تواند تاثیرات قابل توجهی بر یادگیری زبان انگلیسی کودک داشته باشند. در ادامه برخی از تأثیرات کلیدی بازی بر یادگیری زبان انگلیسی را بررسی خواهیم کرد:

انگیزه و تعامل: بازی‌های موبایلی آموزش زبان انگلیسی معمولا دارای سیستم پاداش دهی مناسبی هستند. یعنی کودک پس از انجام یک کار مشخص، جایزه‌ای دریافت خواهد کرد. این کار که در بازی نورولند به شکل دریافت ستاره و استیکر خود را نشان می‌دهد؛ به ایجاد انگیزه و علاقه در کودک کمک می‌کند. 

گسترش واژگان: حین اجرای بازی‌های زبان انگلیسی برای کودکان، کودک با کلمات جدیدی روبرو شده و دایره لغاتش بهبود می‌یابد. 

درک شنیداری: بازی‌های موبایل اغلب شامل فعالیت های گوش دادن و خواندن است که مهارت های درک زبان کودک را بهبود می بخشد. حین اجرای این بازی‌ها دستورات شنیداری به کودک ابلاغ می‌شود که باید آن را شنیده، درک کرده و اجرا کند. 

جمله سازی: حین اجرای بازی‌های موبایلی کودک باید جملات بیان شده را بفهمد. این کار مانند فیلم دیدن عمل کرده و به پیشرفت جمله سازی کودک کم می‌کند. 

تلفظ و بیان: گویش و تلفظ صحیح از موضوعاتی است که کودک با انجام بازی زبان انگلیسی یاد خواهد گرفت.

 

سوالات رایج

بهترین سن برای آموزش زبان انگلیسی چه سنی است؟

هیچ جواب مشخصی برای این سوال وجود ندارد. بعضی‌از متخصصان 3-4 سالگی را بهترین سن برای شروع آموزش زبان به کودکان می‌دانند؛ در حالی‌که دیگر متخصصان، سنین بالاتری مانند 5-6 سالگی را بهتر می‌دانند.

کلام آخر

دانلود بازی انگلیسی برای کودکان می تواند فراگیری زبان را به تجربه ای لذت بخش و جذاب تبدیل کند. بازی‌های ذکر شده در بالا طیف وسیعی از فعالیت‌ها، چالش‌ها و ماجراجویی‌های تعاملی را ارائه می‌کنند که به طور موثر واژگان، دستور زبان، جمله‌سازی، داستان‌گویی و مهارت کلی زبان کودکان را افزایش می‌دهد. با گنجاندن این بازی ها در روال یادگیری خود، بچه ها می‌توانند سرگرمی داشته باشند و در عین حال مهارت‌های ضروری زبان انگلیسی را توسعه دهند. قدرت تکنولوژی را در آغوش بگیرید و یادگیری زبان انگلیسی را به سفری هیجان انگیز برای فرزندتان تبدیل کنید!

منبع مقاله gooverseas و educationalappstore

این پست چقدر مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

امتیاز متوسط 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

هیج امتیازی تا پیش از این داده نشده! شما اولین نفر باشید

دیدگاه‌ها