فهرست
10 اوریگامی ساده برای کودک
آموزش قدم به قدم 10 اوریگامی حیوانات ساده
۱۴۰۱/۱۰/۰۱
Admin
0 نظرات

10 ایده جالب ساخت اوریگامی حیوانات

اوریگامی یکی از هنرهایی است که از ژاپن شکل گرفته است. اوریگامی در دنیای امروز بیشتر از یک سرگرمی است و در سراسر جهان به شکل‌های مختلف تدریس می‌شود. اوریگامی یا همان هنر کاغذ و تا در یکی از سرگرمی‌های جالب و جذاب برای کودکان است. معمولا با یک تکه کاغذ مربعی شکل، اوریگامی را شروع می‌کنند و سپس با تا زدن‌ها مختلف، شکلی را به وجود می‌آورند. آموزش اوریگامی ساده حیوانات یک سرگرمی عالی در خانه برای کودتان خواهد بود.

بازی موبایلی اوریگامی
با بیش از ۸۰ مرحله جذاب

کودکان هرچقدر که بیشتر رشد می‌کنند، علاقه بیشتری به ساختن دارند. و اوریگامی یکی از بی‌خطرترین و بهترین روش‌هایی است که کودکان می‌توانند با آن، ساختن را تجربه کنند. در این میان می‌توان موضوعات مختلف را در قالب اوریگامی به کودکان آموخت. و از جذابیت کاغذ و تا به نحو احسن استفاده کرد. در ادامه با نورولند همراه باشید تا آموزش اوریگامی ساده حیوانات را باهم بررسی کنیم. همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده موارد بیشتر به اینستاگرام نورولند مراجعه کنید.

شناخت حیوانات با اوریگامی

در این روزهای کرونایی که رفتن به باغ‌وحش ممنوع است، باید از روش‌های جایگزین استفاده کرد و انواع مختلف حیوانات را به کودکان نشان داد. چندین روش مختلف وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن، کودکان خود را با حیوانات آشنا کنید.

اوریگامی یکی از این روش‌های خوب برای برنامه آموزشی کودکان است که هم بچه‌ها دوست دارند، هم دردسر و خرج کمتری دارد و هم بسیار ساده انجام می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا 10 اوریگامی از حیوانات مختلف را به شما آموزش دهیم. این آموزش‌ها بسیار ساده هستند و می‌توانید با کودک خود انجام دهید تا هم لذت ساختن را تجربه کند و هم با حیوانات مختلف آشنا شود.

برای دیدن آموزش‌های اوریگامی بیشتر می‌توانید به مقاله آموزش اوریگامی‌ های ساده کودکانه مراجعه کند. همچنین می‌توانید به مقالات «اوریگامی دخترانه» و «اوریگامی پسرانه» مراجعه کرده و اوریگامی متناسب با جنسیت فرزندتان را درست کنید.

1. اوریگامی پروانه

https://www.aparat.com/v/Nk9cP

2. اوریگامی گربه

https://www.aparat.com/v/3ZHoy

3. اوریگامی پنگوئن

https://www.aparat.com/v/Bsk0l

4. اوریگامی کبوتر

https://www.aparat.com/v/HT79z

5. اوریگامی نهنگ

https://www.aparat.com/v/TLr5w

6. اوریگامی سگ

https://www.aparat.com/v/2Kwz9

 


7. اوریگامی دایناسور

https://www.aparat.com/v/VulX3

8. اوریگامی روباه

https://www.aparat.com/v/WNzmA

9. اوریگامی فیل

https://www.aparat.com/v/fH52P

10. اوریگامی ماهی

https://www.aparat.com/v/BuREl

این پست چقدر مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

امتیاز متوسط 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

هیج امتیازی تا پیش از این داده نشده! شما اولین نفر باشید

دیدگاه‌ها