فهرست
آموزش ساخت 10 کاردستی دخترانه آسان
۱۴۰۲/۰۵/۰۸
لیلا افشار
6 نظرات

ساخت کاردستی دخترانه آسان

ما این لیست عالی از آموزش ساخت چند کاردستی دخترانه آسان و جذاب را تهیه کرده‌ایم تا به سرگرم کردن دخترانتان در خانه کمکتان کنیم! ساخت کاردستی برای دختران در هر سنی جذاب است. چه بسا این کاردستی متناسب با روحیات و علایق آن‌ها هم باشد.

ما در مقالات پیشین نورولند آموزش‌های مختلفی از ساخت کاردستی، اوریگامی و انواع دیگر سرگرمی برای کودکان را ارائه داده‌ایم. این مقاله منحصرا برای سرگرم کردن دختران عزیزمان است.

 

آموزش ساخت 10 کاردستی دخترانه آسان

1. ساخت پروانه کاغذی

اوریگامی یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌ها برای کودکان است. با ساخت یک اوریگامی پروانه بسیار زیبا برای دخترتان موافقید؟ در ویدئوی زیر مراحل ساخت این پروانه به خوبی قابل مشاهده است.

2. تزئین باغچه

ساخت لوازمی برای تزئین محیط اطراف؛ یکی از دلنشین‌ترین کارها برای کودکان است. از کودکتان کمک بگیرید تا به سلیقه‌ی خود مطابق تصویر زیر المان‌هایی را برای زیباتر کردن باغچه‌ی خانه‌تان بسازید.

کاردستی گلدان

3. ساخت جامدادی میمون

یک کاردستی عالی برای نظم دادن به کودکتان و کمک به اینکه مدادهایش بعد از نقاشی یا بعد از انجام تکالیف مدسه بهم ریخته نباشد. مراحل ساخت یک جامدادی میمونی زیبا را در ویدئوی زیر مشاهده کنید و آن را برای فرزندتان درست کنید و برای مشاهده نمونه‌های بیشتر و کاربردی‌تر به اینستاگرام نورولند مراجعه کنید.

4. ساخت دستبند دخترانه

دستنبد یکی از اکسسوری‌های مورد علاقه دختران است. به او کمک کنید تا دستبدش را خودش درست کند! این کار یک کاردستی زیبا تولید خواهد کرد.

دستبند دخترانه

5. آلبوم نقاشی‌های خلاقانه با حالت‌های مختلف دست

این کاردستی زیبا یک تفریح بسیار هیجان انگیز برای کودکتان خواهد بود. با حالت‌های مختلف دستتان نقاشی‌های خلاقانه‌ای بکشید. اجازه دهید کودکتان به سلیقه‌ی خود نقاشی‌ها را رنگ‌آمیزی کند. سپس آلبومی هیجان انگیز از این نقاشی‌ها درست کنید. کودکتان می‌تواند هر صفحه از این آلبوم را به دوستان خود نشان دهد و از آن‌ها بخواهد حدس بزنند که با چه حالتی از دست این نقاشی را کشیده است.

 


6. ساخت آویز صدادار پشت درب

همه‌ی دخترها حتما تعداد زیادی مروارید و منجق و چیزهایی شبیه به این در وسایلشان دارند. به کودکتان کمک کنید تا به وسیله‌ی آن‌ها آویزهای پشت درب زیبایی مانند تصویر زیر درست کند.

آویز در با مروارید

7. ساخت پرنسس کاغذی

پرنسس و عروسک‌هایی با دامن‌های کلوش یکی از بارزترین علایق همه‌ی دختران است. در این کاردستی زیبا به دخترتان کمک کنید تا به راحتی و فقط با کمی کاغذ یک پرنسس زیبا با دامن صورتی و چین چینی برای خود داشته باشد. در ویدئوی زیر مراحل ساخت این پرنسس را برایتان آموزش داده‌ایم.

8. ساخت دستبند چرمی با چرم و طلاق

این کاردستی زیبا و شیک برای دخترانی است که به مد و فشن علاقه دارند. با استفاده از چرم و طلاق، می توانید یک دستبند زیبا و منحصر به فرد بسازید که می تواند به عنوان یک جزء از لباس شما استفاده شود.

9. ساخت کیف دستی با پارچه

این کاردستی ساده و جذاب برای دخترانی است که به دوختن علاقه دارند. با استفاده از پارچه و ماشین دوخت، می توانید یک کیف دستی زیبا و کاربردی بسازید که می تواند برای حمل لوازم شخصی استفاده شود.

10. ساخت گلدان برای گل های خانگی

این کاردستی زیبا و کاربردی برای دخترانی است که به باغبانی علاقه دارند. با استفاده از مواد ساده مانند چوب و پلاستیک، می توانید یک گلدان زیبا و جذاب بسازید که می تواند به عنوان جای گل های خانگی استفاده شود.

11. ساخت دستبند مینیون

برای ساخت این دستبند فقط به یک نخ مقاوم، چند مهره آبی و زرد، ماژیک، چسب و چشم عروسک نیاز دارید.

کافیست مهره زرد را با چشم و ماژیک بیآرایید و به نخ بکشید تا دستبند مینیونی آماده شود.

دستبند-مینیون-یک-کاردستی-دخترانه.jpg

12. ماکت پاورگرلز

با استفاده از مقوا و چوب بستنی می‌توانید پاورگرل و دیگر شخصیت‌های مورد علاقه دختر خود را به شکل کاردستی تهیه کنید.

کاردستی-پاورگرل.jpg

سوالات متداول

آیا کودکان می توانند کاردستی ها را به تنهایی بسازند؟

بله، کودکان می توانند برخی از کاردستی ها را به تنهایی بسازند. با ارائه دستورالعمل های مناسب و استفاده از مواد ایمن، کودکان می توانند با خودکاری کردن و خلاقیت خود، اشیاء زیبا و جذابی را بسازند.

چه وسایلی باید برای انجام کاردستی ها استفاده شود؟

وسایل مختلفی برای انجام کاردستی ها استفاده می شود، از جمله کاغذ، چوب، پارچه، چرم، طلاق، قلم های رنگی و مواد دیگر. برای انتخاب مواد، باید توجه شود که وسایل انتخابی ایمن باشند و برای سن و توانایی کودکان مناسب باشند.

کلام پایانی

ساخت کاردستی یک فعالیت خلاقانه و کاربردی برای دختران است که به آنها امکان می دهد تا مهارت های جدید یاد بگیرند و به خلاقیت خود روی بیاورند. با استفاده از مواد ساده و قدرت خلاقیت خود، دختران می توانند اشیاء زیبا و جذابی را بسازند و از آنها لذت ببرند. همچنین، ساخت کاردستی در دختران احساس اعتماد به نفس و احساس موفقیت را ایجاد می کند. با توجه به تنوع فعالیت های کاردستی، دختران می توانند به راحتی فعالیتی را پیدا کنند که به سلیقه شان واقع شود. به طور کلی، ساخت کاردستی یک فعالیت فوق العاده برای دختران است که امکان خلق و خوشبختی را به آنها می دهد.

منابع: وبسایت modern و آپارات نورولند

این پست چقدر مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

امتیاز متوسط 1.3 / 5. تعداد امتیازها: 3

هیج امتیازی تا پیش از این داده نشده! شما اولین نفر باشید

دیدگاه‌ها
  • بیتا گفت:

    عالی بود من دوست داشتم

  • ستایش گفت:

    خوب بود
    ممنون از فیلم ها
    ایده ها هم عالی بود

  • ... گفت:

    عالی و دوست داشتنی بودن